onsdag 28. januar 2009

Utefest med aking,grilling og alkohol:-)

Fredag kl:17.00 dro vi til Rita(min kusine) og Roger.. De hadde samla ca 30 stk og bestemte seg for å ha utefest, med bål,grille pølser, ake osv....
Det snødde litt når vi kom, men det ga seg ganske fort....de hadde ordna skikkelig hyller av snøen, så vi kunne sitte rundt der nesten alle sammen....tent opp dette deilige bålet!! Var ålreit å stå å varme seg der etterhvert....Musikk hadde vi å...greit når høytalere og alt står ute!
Så etterhvert begynte vi å grille litt pølser da...jeg hadde også med meg pinnebrød! Hadde lagd opp den del, så alle kunne få!
Utover kvelden ville de fleste ta en aketur...det var kjempe gøy...jeg tok søppelsekk jeg, og akte for meg selv, skal si det gikk unna ja!! juhhuuuu.........
Det blei noen runder å...var ikke så lett å få tatt masse bilder, de ble så mørke!!
Når vi hadde aket nok, var det tilbake til resten av folket å drikke/skravle og spise litt mer!
Jeg hadde det kjempe gøy, og det trur jeg de fleste hadde!! ca kl: 00.00 sier da min kjære samboer: NÅ må jeg hjem, jeg går hjem nå! Han var så drita...hehehehe...jaja, bare gå du sa jeg! Jeg kommer når jeg kommer....er jo et stykke å gå, så jeg tok taxi seinere...jepp, jeg var vel hjemme ca 04.30 på morran, og ganske sliten og litt kald da!! men det var en superduper fest! Og dette skal vi absolutt gjøre igjen!
Så jeg har lagt med et lite bilderas!! Ikke alle jeg tok, for det ble en del!!!


Her sitter min mann ja, litt for seg selv!! han merka det godt her tror jeg!











Ingen kommentarer: