onsdag 14. januar 2009

TRENING I FULL GANG!!

Som sagt så er treninga i full gang!! Prøver å trene i 2-3 ganger i uka til å begynne med!!Deilig å endelig komme litt i form igjen!! Det trengs så absolutt!!Jeg har meldt meg inn på friskis & svettis, og driver da mewd saltrening....kjempe gøy! I dag var jeg å trena på hennumarka skole....utrlig bra oppmøte i dag!! var 71 stk som titta innom å trena i dag!!!Så nå er det bare å fortsette...og til slutt skal jeg klare 6 dager i uka!!!Også er det utrolig billig...800 kr for et halvt år!! 6 dager i uka hvis man vil...veldig bra syntes jeg...


Ellers i dag, så har jeg igjort mye akkuratt!!! bare sitti å glodd på tv'n og pc'n....hehe....ha fortsatt en fin kveld folkens:-)


1 kommentar:

Gry sa...

Så flink du er! :) Har ei venninne som skal ha meg med på dette også, men føler liksom at jeg må være i form FØR jeg begynner der jeg da! Føler meg så teit!