søndag 11. januar 2009

JULEN ER VEKK!!

Nå var jeg ganske så lei rødt..farger i det hele tatt, så nå ville jeg ha det veldig enkelt, men fint....
Jepp, det ble hvit/kremhvit...
Var på kid forrige dagen å kjøpte meg nye gardiner.....6 lengder til bare 450 kr...det er billig!
Lønner seg å handle når det er 70% ...hehe..
Det ble veldig bra når jeg fikk hengt de opp...syntes jeg ihvertfall!
Så la jeg på sølvdukene jeg fikk av mamma i fjor...hun ville ikke ha dem selv, da tok selvfølgelig jeg dem...hehe
Ja, også satte jeg opp alle de hvite lysa jeg kjøpte her om dagen!!
Så nå er det lyst og fint! Ja, jeg ble ganske så fornøyd! Hva syntes du??







Hadde dette stooore cognacglasset, som bare sto der å støvet ned!! Hmmmm...*tenketenke*
Jepp, jeg la rett å slett alle lysa mine der...syntes det ble okei jeg!


Måtte ta bilde av den søte, lille lampa jeg kjøpte på ikea i fjor....satte den i hjørneskapet jeg! Ble så koselig atte:-)



Endelig har jeg fått selbuvotter! Har ønska meg det lenge, og min kjære søster og hennes samboer ordna det til meg vettu! De fikk noen til å strikke de, så de fikk jeg i gave da...Så utrolig koselig!!:-)





Jepp, det var nok en liten oppdatering! Nå skal jeg kooose meg med en kopp med rett i koppen kakao:-) Ha fortsatt en fin kveld folkens:-)









Ingen kommentarer: