mandag 19. januar 2009

JENTEKVELD MED OST, VIN OG SNACKS

Lørdag skulle jeg ha ost og vin kveld med jentene da!! Det er alltid like koselig:-)
Gubben dro til danmark på lørdag, så jeg hadde huset for meg selv...deilig:-)
Kjøpte meg en hvit duk som jeg skulle dekke på med, og da ble det med et par puter også...på kid...50%, det liker jeg:-)

Jeg hadde bedt jentene til 18.30....var desverre ikke alle som kunne komme, men det kommer flere muligheter...og vi hadde det koselig vi som var samla....
Så på fredag handla jeg inn alt sammen....vi tar det litt som spleiselag, så jeg tok 50 kr pr.pers....
ost er jo ikke billig akkuratt!!!
Tok det egentlig rolig hele dagen, bare rydda litt småtteri....så dekka jeg bordet...dermed tok jeg meg en deilig varm dusj, og ordna meg....før jeg gjorde klar maten!!
Jenter har jo som sagt alltid noe å skravle om, så jeg var vel i seng ca:03.00...
Var en kjempe kooooselig kveld....og det blir nok ikke siste gang:-)

Har lagt med noen få bilder....

Fikk noen kjempe fine tulipaner av Lise(kusina mi) Så utrloig koselig:-)

Litt rot på benken jah!!! sånn blir det...hehe


Fruktfatet ble enkelt denne gangen!!!


Det blei i grunn ostefatet også:-)



Bordet er ferdig dekket:-) Syntes det ble ganske bra jeg!!


Her sitter jentene vettu:-) Så klare for å spise og kose seg:-)



Takk for en kjempe koooooooselig kveld jenter:-)




Ingen kommentarer: