onsdag 7. januar 2009

NYTTÅRSAFTEN!

I dag våknet jeg tidlig!! Våkner alltid tidlig her hos svigers!
Langt oppe på fjellet vettu, så jeg får frisk fjelluft, blir fort trøtt, og sovner tidlig, dermed våkner jeg tidlig å!!
Dagen begynte med en god frokost som a svigermor lagde vettu....så når vi hadde fått i oss den, måtte vi jo finne på noe til selveste nyttårsaften begynte!!! Kan jo si det sånn at på Kvikne var det nok av snøøøø, til å finne på litt vinteraktiviteter!!
Så Knut, Ivar(svoger),Vegard(svoger) og jeg, tok oss en tur ut!!
Vi kjørte snøscooter...det var kjempe gøy!!!!!:-)
Senere tok jeg meg en liten tur ut og gikk en tur med Zenta....kjempe deilig å gå tur der oppe, det er så stille og rolig, og deilig luft!!! Fikk ihvertfall litt vinterfølelse og julestemning tilbake!!
Seinere var det jo klart for å feire nyttårsaften da!!! Spiste god middag....
Så vi ble gode og mette ja!!


Knut sitter faktisk på pc'n her tror jeg!! Det ble en stille og rolig, men koselig nyttårsaften!!

23.30 dro vi bort på Semming...det er en gård, der hvor noe familie av knut og dem bor!!
Det er kusina til svigerfar som bor der med resten av familien sin!
Knut hadde kjøpt en rakket da, men det ble ikke noe bra bilde av den!!


Men stjerneskudda jeg kjøpte ble da med på bildene....
Her står Vegard med det flotte stjerneskuddet...tjihi...



Har har vi da Kari, dette er kusina til svigerfar..hun som bor på gården....Hun har nemlig bursdag 01.01. og mann hennes 02.01. hehe......så det var også litt av grunnen til at vi dro dit..måtte jo gratulere henne med dagen!!!!


Det var en rolig kveld, men koselig!! GODT NYTT ÅR!!



Ingen kommentarer: