onsdag 28. januar 2009

Salg salg salg!!

Jaja, på tide med litt oppdatering her!!
På Fredag jobbet jeg litt, og når jeg var ferdig, ruslet jeg igjennom liertoppen en tur!! Skulle kjøpe et par bursdagsgaver, men det blei med litt til gitt!!
Bildet under her er de gamle sølvfatene jeg fikk av bestemor for et par år tilbake, og jeg har fundert lenge på hva jeg skulle bruke de til...hadde jo ikke tenkt til å ha lys denne gangen da, men.....joda, lys ble det....men jeg kjøpte en lenke med pærle ved siden av...det ble ganske så søtt:-) Har lagt med noen bilder under av innkjøpene denne dagen!

Sånn ble det med lys og pærlebånd!!
Kjøpte denne dekketallerken 19,90 kostet den meg! puh!....skal finne noe annet å ha på den så ikke bry dere om det som står der!
Denne krukka kjøpte jeg for usle 20 kr på pytt&panne.....den blir nok på kjøkkenet, med noe oppi...
Jepp, jeg har absolutt NOK av vesker, men kan jo ikke dy meg, og ender som regel opp med svart...men!! 50 kr, det er ikke allverden! så den ble med hjem den å:-)
lys lys lys...hva skulle man gjort uten!! hehe...de var jo så fine....3 pk til 29,90...så det ble en billig handel denne dagen da:-)






Ingen kommentarer: