torsdag 15. januar 2009

LITT HER OG DER!!

I dag har jeg svinsa mye rundt!!! Monica J kom å henta meg sånn ca:14.00 i dag!!!
Jeg skulle på lysgården å ta en titt, pga opphørssalg!!
Først havna vi i by'n...innom trygdekontoret først!! Like ved, så jeg jo selvfølgelig en knakende fin butikk.....alt mulig av afrikanske masker ect...masse masse rart!! Det var så mye stilig!! Men pengeboka hadde ikke så mye pæng nei!!
Så kjørte vi en tur til interiørland!! Konkurssalg!!??! Syntes det fortsatt var rimelig dyrt jeg da!! 30% på en del varer....nei, venter til det blir 5o-70% jeg...det kommer nok!!!
Så det ble ingenting der heller!! Så kjørte vi videre da til lysgården....hmmmm...utplukka var det, og det som var igjen, nei ikke min smak!!!
Etterpå dro vi til Bohus en tur!! Monica skulle handle litt der!! Var så mye lekkert, men følte ikke at jeg hadde så mye cash at jeg kunne handle der...koster litt der å syntes jeg!!
Nei, så jeg dro hjem da...uten en eneste ny ting!!! Helt utrolig til å være meg!!
Men det var koselig å svime rundt med monica da!!
Så ringte jeg mamma...hun jobber på lyscompagniet på cc....jeg spurte om hu hadde noen telysestaker der i fattigmannsølv....ja, det hadde hun...upert tenkte jeg!! får jo litt rabatter der å...
Dermed ringte jeg min kjære kusine monica H......Hun skulle nemlig dit å kjøpe et skap!! Og jeg hadde jo glemt helt bort at mamma skyldte meg noen penger!! hehe....Det passa jo meg midt i blinken!! Så jeg fikk da kjøpt, 2 litt store lysestaker, og 2 til telys....og etterpå ble det en tur innom nille!! der kjøpte jeg lys og servietter!!! Jah!!! Fant jaggu meg pyntestein i sånn type sølv også...ypperlig spør du meg:-)
Jaggu så blei det litt i dag å!!! Skal bruke detta til å dekke bordet på lørdag!! Da kommer jentene hit på ost/vin...gleder meg!!

Så jeg legger med et bilde her jeg av det jeg kjøpte.....nå trenger jeg bare en stooor hvit duk!!! Ringer a bestemor jeg, hu har en hel haug!!!



Ingen kommentarer: