tirsdag 5. januar 2010

Nyttårsaften!



Nyttårsaften denne gang skulle vi ha hjemme hos oss!!! Og på menyen sto det hasselbakpoteter, svinefilet, kyllingfilet og tilbehør!!! vin og brus ble servert til maten!!! Desserten var sjokolademousse m/krem, og mandelpudding m/rød saus!!! Gjestene var bedt til kl: 19.00, men vi spiste ikke før 20.00.....Vi ble 10 stk, og det virka som de koste seg med maten ihverfall!! bordet pyntet jeg i sort og sølv.....med juleservice mitt!!! Etter vi hadde spist oss gode og mette, var det bare å få igang musikken.....hehe....Og alkoholen skulle innabords!! :-D 23.45 kledde vi på oss, å gikk ut....noen få raketter skøyt vi opp, tente stjerneskudd, og spratt opp champisen!!!! HAPPY NEW YEAR!!! Når denne seangsen var over, gikk vi inn igjen, å fortsatte festen, med dans, prat, fest og morro!!! tror faktisk jeg tok over 100 bilder...men legger bare ut noen få her!! hehe:-) Jeg var vel den siste som la meg, og da var klokka slagen 03.45......da var det jammen meg deilig å krype ned i senga!!!! Vi hadde en fantastisk nyttårsfeiring!!! Her kommer et lite bilderas!!

5 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Så mange koselige bilder. :)

Godt nyttår til deg også.

Ha en fin uke da!
Klem fra meg.

h.espe sa...

Hei og riktig GODT NYTTÅR til deg!!!

For en herlig nyttårsfest dere hadde - godt å kunne feire sammen med gode venner!

Ja, da står altså et nytt og ubrukt år fremfor oss - kjenner faktisk det kribler litt..! Ingen nyttårsforsetter her hos meg , men, mange mange planer.... ;o)

Ha en strålende uke videre!

Klem fra Hildegunn

Kjeruben sa...

Riktig godt nytt år!
:o)

Hjerterom sa...

Hei,og godt nytt år :)

Det var en skikkelig fin gjeng ja!
Kan tenke meg dere hadde det skikkelig gøy :)
Koselig det var på bordet også...

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hei hei.
Og mange ganger lykkelig godt nyttår til deg også. Ser ut som dere omfavnet det nye året med mye festglede. Det er bra med en flott start.
Ha en fin kveld
Klem:)