onsdag 27. januar 2010

Nytt gulv i dag!!!

For 2-3 uker siden...når kulda var på det værste, ja, da hadde vi vannlekasje her nede....

Jeg og gubben var ikke hjemme når det skjedde......så når vi kom hjem, var det en liten hund som møtte oss i døra, og der sto hun i det vannbadet! HUFF!! Toalettet våres er jo ikke så stort, og ligger ute i gangen, og under vasken hadde det ene røret hoppet av!! døra sto jo oppe, så derfor ble det ganske vått i gangen å!! Så da var det bare å begynne å tørke da!! myyye vann var det!  Dette går på forsikringa gudsjelov!!! hehe... Forrige uke var de her å reiv opp det "nye"gulvet....er jo ikke mer enn 3-4 år....men men.....så nå har det tørka i en uke....og jeg blir gaaaal av det gulvet som synes nå!! USJ!!! Så når jeg kommer hjem fra jobb i dag, så håper jeg gulvet er på plass!! alle disse snekker karene skulle komme i dag ihvertfall!! krysser fingra og håper på nytt gulv i DAG!!!  Tok et bilde når de hadde tatt opp det andre gulvet!!! se hvor grusomt det er, det som synes nå!!! *grøss*

Som dere ser selv, så skjønner dere nok at jeg vil ha på plass det nye gulvet!!! 

2 kommentarer:

Anne Grete sa...

Huff, vannlekkasje er ikke noe bra!! Håper dere ikke har fått for store skader...

Så hyggelig du vil være med på min giveaway og i tillegg vil følge meg, varmer blogghjertet mitt det vettu :)

Ha en fin helg!!

Anonym sa...

Hei

Så koselig at du vil være med på min give away!

Kjedelig med vannlekasje - heldige er dere som kan ta det på forsikringa. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Klem Igi