lørdag 16. januar 2010

"Ny" liftgardin!


Kjøpt meg "ny" liftgardin i dag! Gry og Per Arne hadde byttet ut vinduet, og derfor passet ikke denne liftgardinen hos dem lenger...den er nesten helt ny, hadde vel bare brukt den et par mnd! Og jeg var på utkikk etter liftgardin, så da var joe saken ganske grei!! så nå har vi fått den opp på kjøkkenet!! Da ble det også litt nytt i vinduet...kjøpte 2 lykter på plantasjen, og et par nye blomster der!! Blei så koselig atte:-) Ganske fornøyd jeg nå! Hva syntes dere??

Jeg bruker norgesglass til å oppbevare noen av telysene mine i....også knyte med et søtt blondebånd rundt! Kjempe koooselig syntes jeg!

Denne brødboksen er i kjøkkenserien fra Perfect Home, og den er jeg super glad i.....

Kjøpt oss ny tv i dag å!! Innlegg om det får vente til i morgen!!!

Dette ble bra Gry, eller hva??? også bare til halv pris!! suuupert!! Sjekk ut bloggen hennes http://gryshverdag.blogspot.com/

6 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Hei!
Krukkene for te og kaffe koster 169,- pr stk, men har bare den med TEA igjen nå. Skal bestille opp igjen hele serien!
Har forresten samme brødboksen vi! ;)

Gry sa...

Jo dette ble bra! Er misunnelig på både tallerkenhylle og brødboksen! Jeg var på Plantasjen på torsdag og kjøpte blomster og vil ha flere! Likte mye av det de hadde der nå! :)

Linda sa...

Hei! Koselig at du vil være med på giveawayen min:) har oppdaget så mange flotte blogger på denne måten:)
god søndag:)
klem

Mia, New Room Interior sa...

Så flott det ble!! Håper du har en fin søndag! Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Så koselig at du vil være med på give away hos meg!

Ha en fin kveld!
Klem

Lotta sa...

Ah lekkert...
Ønsker deg en fin søndagskveld...
Klemmer