mandag 5. oktober 2009

Litt fra heimen!!

Etter jobben i dag, var det nesten rett hjem på sofaen å sove et par timer!! (etter jeg hadde vært i lierbyen) deilig:-) Så ble jeg vekt av gubben....han kjeda seg vel da! hehe:-) Jeg dro en liten tur på plantasjen å fikk kjøpt noen kubbelys, skulle ha høstfarga, men det hadde de ikke, så da ble det mørk grå!!  

Har fått rydda litt og tørka litt støv i stua i dag! I morgen har jeg fri, og da skal jeg pusse vinduer og henge opp "høst" gardinene mine!! Ja, får vel prøve å få vaska resten av huset å!! Prøve å bruke fri dagen flittig!!!

Tente "litt" lys i kveld...hehe:-) YES!! Jeg ELSKER lyyyys:-)






Tok en tur til lierbyen rett etter jobb i dag! Titta innom Nitsirkna:-) de har såååååå mye lekkert:-) Var på utkikk etter noe jeg kunne lage et navnskilt av!! skal jo på bloggtreff på Fredag, og vi blir maaange, så vi fikk beskjed om å lage oss et navnskilt hver......så da fant jeg noe tilslutt!!! hehe:-) Tok turen innom nille en tur også, og da ble det selvfølgelig med et par telysestaker med hjem! BOMBE!!! NOT!!! de har fått plass på peishylla:-)


Nå skal jeg titte litt rundt omkring på bloggene her, så er det natta! Kjenner kroppen begynner å lengte etter senga nå! 

Ha en strålende kveld/natt og en flott uke videre til alle dere som titter innom:-)

       KLEM FRA 

                   JEANETTE

1 kommentar:

Gry sa...

Alltid godt å fornye litt med nye lys og pynt! God grunn til å få vasket litt også! :) Kos deg på fridagen din!