torsdag 3. september 2009

Litt stemning fra huset i kveld!

Litt fra kjøkkenet! Er veldig glad i tallerkenhyllen som jeg fikk av svigermor, og når den hadde fått et par malingsstrøk, ble det ganske bra!! Skapet under skal vekk snart, skal bare få kjøpt meg en kjøpmannsdisk, og male den hvit også, så blir det nok fort mye bedre!


Dagen i dag har vært avslappende:-) Deilig! Jeg har ikke gjort mye, men nå skal jeg snart se å få vaska litt hus, og jeg gleder meg litt nå til å få inn litt høstfarger/duker/lys igjen:-) koselig når man kan tenne litt lys utover kvelden:-)















Enda en dag er over, og det er snart natta for meg:-)
Ha en god natt alle sammen:-)

Klem Jeanette


1 kommentar:

Gry sa...

Så mye flott du har fått tak i på loppis da! Hvor har du vært? Glemmer bort å dra på sånt jeg selv om jeg har kjempelyst! :S
Kjempeflott tallerkenhylle! Er på utkikk etter sånn jeg også, men gidder ikke ut med over 1000 kroner for det som veldig mange tar! Folk har skjønt man kan sette blodpris på de nå som de er så populære! Prøver å få overtalt noen til å lage for meg i stedet! hehe.. Koselig med høsten og litt lys ja! Er ofte innom bloggen din så du må oppdatere litt oftere! Blir så mange bomturer! hehe.. kos deg med vaskinga! Klem