fredag 20. februar 2009

Nybegynner!

Som sagt så syntes jeg det er gøy med scrapping! Generelt alt man kan lage!!
Jeg er ganske så ny på dette, og har ikke all verden av utstyr, men det kommer etterhvert!
Satt seint seint i går kveld, fikk ikke sove, og kjeda meg litt!! Så da måtte jeg finne på noe!
Titta jo rundt på disse bloggene da....Og plutselig var jeg inne på siden til Vigdis scrappehjørne!! http://vigdisgil.blogspot.com/!
Hun lager jo sååååå mye fint, og denne boksen hun hadde laget, ja sånn fikk jeg også lyst på!! Nå hadde ikke jeg noe tomt malingspann, og ikke maaange fyrstikker heller...Men jeg hadde en tom maisboks utrolig hva man kan få bruk for! Så jeg satte med ned jeg, og prøvde så godt jeg kunne å gjøre noe ut av denne boksen!! Ble helt grei, men øvelse gjør vel mester!!

Sånn ble den ihvertfall!! Og det var kjempe gøy!





FØR



ETTER








Hva syntes dere?? Gi en tilbakemld a!! Trenger tips vettu!! Klem klem


Ingen kommentarer: