tirsdag 24. februar 2009

Bare litt fra heimen!

I dag har det vært en stille og roooooooolig dag! Formen har ikke vært på topp!
Godt man har senga og pc'n da! Hehe....
I går var knut og jeg å handla litt inn til bursdagen hans! Greit å ta litt og litt!
Var gulskogen senteret en tur...
Kjøpte meg et par blomster...primula...syntes de er så søøøte:-) titta også innom clas olson(skrives det sånn?)!
Kjøpte meg et minianlegg i sølv!...kosta 349...ikke driiiitbra! men skal bare ha det i stua, også skal jeg ha det med meg nedover til evje, og derfor ble det lite og billig!! Vi har jo skikkelig annlegg fra før...men det er stoooooort!!!
Syntes det blei koselig i det lille hjørneskapet jeg:-)
Og før vi dro hjem ble det en tur innom liang juan kro..kinamat! NAMNAM:-)





Jaja, da er snart tirsdagen over!!!! kos dere videre:-) Klem klem

Ingen kommentarer: