lørdag 4. desember 2010

Jentetur til Pers Hotell.....

Vi er en jentegjeng som har en fast tradisjon hvert år. Siste helga i november drar vi til pers hotell i Gol....Og i år igjen var det klart for en ny tur. Fredag 26.nov satt vi oss på toget på vei oppover. toget gikk kl 11:00 og vi var framme kl: 14.00. Da var det taxi bort til hotellet!! Jauda, så var vi der igjen....Klar for en ny helg med masse god mat og drikke og mye gøy:-)
Vi kom oss inn på rommet og satte ifra oss bagasjen, så tok vi turen ut i Gol sentrum, hvor vi handlet litt:-)

Kl 18:00 var det klart for middag på hotellet, og gjett om vi gledet oss...... Stooor fisk og skalldyr buffet, og deilig indrefilet av okse sto på menyen....nam nam.... deretter bar det opp på rommet igjen, hvor vi var fult igang med goood drikke...etterhvert gikk turen ned til baren og dansing på hotellet....Morro hadde vi det ihvertfall...og lite søvn ble det også!!

Lørdag våknet vi opp, slitne, men klar for en ny dag...en liten tur ut i den friske lufta gjorde godt etter en deilig frokost!! Merka vi var litt reduserte, men det skulle ikke gjøre en demper på stemninga!!! Så da var det bare å begynne på igjen.....En etter en inn i dusjen, finstasen og litt makeup på, så var vi klare igjen....I dag var det Julebuffet som sto på menyen....mmmmm...pinnekjøtt smakte godt jah!!! nam nam, vi mora oss ut i de sene nattetimer og ut på morrakvisten....kan tro det var deilig å finne senga da!!!

Etter det vi regna ut så fikk vi ca 6-7 tmer søvn i løpet av hele helga!! men det er verdt det!!!

Søndag var kommet, da var det bare å begynne å pakke ned....en del slitne jenter jah, men fortsatt godt humør!! er man på tur, så er man på tur.....Toget gikk kl 14:23 hjemover på søndag, og da vi endelig hadde kommet oss på toget, merket vi at det var godt å ta en kjapp blund jah!!
Rundt 17 tiden var vi framme med toget, og nok engang var vi allerede klar for tur neste år:-)

Takk for en superduper helg Jenter, nok engang:-) kan nesten ikke vente til neste år:-)