mandag 13. desember 2010

Enda mere Jul i hus.......

I år begynte jeg pyntinga til jul tidlig.....veldig tidlig...var ferdig med å pynte juletreet allerede rundt 1. uka i desmber....da klarte jeg ikke vente lenger....Det eneste som mangler nå er juledukene...eller så er alt sammen fremme.... Jeg glede meg som en liten unge i år også jeg...Jula blir jeg nok ALDRI lei, har alltid vært glad i jula....Men nå begynner de travle dagene snart også.....I løpet av uka tar jeg et lite juleverksted hjemme, som jeg kan sitte å kose meg med....


1 kommentar:

Martilie sa...

HERLIG!! Du er jo helt i mål og kan bare sile inn :)

Her står dte på hodet og jeg henger etter - men jul BLIR DET uansett :)
Kommer alltid i mål, om enn på hengende håret. Og jeg har jo begynt - og har pynta endel og litt blir det fra dag til dag..

Kos!

Klem fra Tove