fredag 12. november 2010

Skatoll før og etter...

Dette skatollet ble kjøpt på loppemarked for en mnd tid siden....... Og hva betalte jeg..jooo.....100 kr:-) Min kjære Pappa har vært så snill og malt det for meg, og nye håndtak har det fått også:-) Jeg ble kjempe fornøyd:-)



Jeg skal ha en eller annen slags tekst forran på døra liksom....men har ikke bestemt meg ennå for hva jeg vil ha....så det får være sånn så lenge:-)


Ja, nå er det endelig HELG nok engang.......kos dere masse kjære bloggvenner....og nyyyt helgen:-)

kos og klem fra meg!

5 kommentarer:

salige lavendel sa...

Så nydelig det er !! Snill pappa du har =)

Anonym sa...

Det ble kjempe fint!
Håper du får en super helg.
Klem Igi

Linda sa...

Så fint det ble!
Det går ann å innrede billig hvis en er litt handy!
Det er jo så mye fint brukt å få kjøpt.
Så koselig at du fant veien inn til min nye blogg!

Ha en fin kveld!
Klem fra meg.

Solstrålå sa...

Så fint skatollet ble da!!Og så billig,og så snill pappa!!
Velkommen som følger!
Lykke til i giveawayen min!!
Store klem fra Sol

Fossestua sa...

Heisan :)
Der var du heldig! Kjempefint skatoll nesten gratis, og en snill pappa som maler det for deg :) Regner med at du gjør stas på han i morgen :)
Veldig koselig at du har lagt deg til som følger hos meg, og tvi tvi i giveawayen min!
Klem fra Lise