søndag 7. november 2010

Bloggtreffet i Drammen

Fredag kveld var det endelig klart for BLOGGTREFF i Drammen igjen:-) vi var en hærlig gjeng på 16 jenter som møtte opp kl 18:00 på LA MAISON. En nyåpnet flott butikk som var så snille å åpnet dørene kun for oss. Her fikk vi servert drikke og litt småsnacks:-)
Det ble utlodning på noen ting også!





Snakk om å bli skjemt bort......ikke nok med det at de åpnet dørene kun for oss, og vi fikk 20 % på alle varer i butikken, men jammen fikk alle sammen en GOODIE BAG også:-) kan man be om noe mer....helt fantastisk.



Goodie bagen besto av et flott lys og en såpe i en søt liten blondepose!! Men ikke nok med det. Vi fikk også lov til å komme inn i den ny klesbutikken som lå rett ved siden av. mye flott:-)



Deretter beveget vi oss over gaten og til spisestedet ELVEBREDDEN.
Jammen kom det ennå en søt liten overraskelse fra Aase med bloggen Aases fantastiske verden
Denne nydelige fyrstikkesken hadde hun laget bare til oss:-) Tusen takk:-)


Innkjøpet mitt ble ikke mye, men litt måtte jeg ha med meg. servietter og lys:-)

Bloggjentene skravlet til langt utpå kvelden, gode og mette, men "noen" handleposer til sammen!
Tusen takk jenter for en FANTASTISK kveld:-) Dette må vi gjenta:-)


En ekstra STOOOOOR takk til Aase som ordnet alt dette:-)



KLEM FRA JEANETTE

4 kommentarer:

Huldra sa...

Hei igjen, og tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg. :)
Jovisst ble vi bortskjemt.. Hadde jeg tenkt litt, hadde jeg gjemt kroner i puter og potter og.. og..! Var jo så mye flott der, men med møll i lommeboken shoppet øynene mer enn hendene gitt. Får leve en stund på stemningen og bildene, og heller stoppe innom ved en senere anledning. Tok en drøss med bilder ja, men glemte jo helt den triple kakeboksen/glasset som er så populært om dagen. Pytt pytt.

Kos å ha truffet deg! Håper vi får anledningen igjen. :)

Kristin sa...

Å jeg skjønner virkelig at jeg gikk glipp av noe! karianne fra huset i svingen har også et innlegg om akkurat det samme idag,, Heldige dere var! er med neste gang.. kanskje vi sees?! KLem

Martilie sa...

Flott innlegg! Kjempekos, dette skal jeg leve på en stund!

Jeg gleder meg allerede til nytt treff! :)

God ny uke!

Klem fra Tove

Anonym sa...

Hei igjen! Takk for en veldig koselig kveld på fredag! Utrolig at det finnes så mange flotte damer der ute blant bloggene! ha en kjempefin uke, så håper jeg at vi treffes igjen på neste bloggtreff! Gleder meg allerede, klem fra Eli