torsdag 2. juli 2009

Sommerfest med jobben!

På lørdag hadde jobben sommerfest..vi leide engersand, hadde masse alkohol og goood grillmat!!
Det startet kl:18.00, så da var det jo bare å sprette den første rusbrusen da!! alt var gratis. vi vant buskeruds beste butikk i fjor innenfor meny....jippi!!!!!
var jo mange som ikke kom, men vi som var der hadde det ihvertfall kjempe gøy!
Vi ble vel nok så fine i farta utover kvelden...tok maaange bilder, men legger ut bare noen få...som vi ser nokså gode ut på! hehehe:-)
Jeg tok kvelden, eller natta kan man vel si, rundt 03.00...hadde en kjempe toppers kveld..og vi skal jammen meg vinne i år også!!!! juhuuuuu:-)

Her sitter vi å koser oss med deilig grillmat:-) go og mett ble jeg ihvertfall!!
Inger Lise og meg....go jenta...jobber i ferskvaren hun også!


Her er gjengen fra ferskvaren...noen som ikke kom, så alle er jo ikke der....

Ida og meg.....girlpower!!! haha....skikkelig gooo jente:-)




Tinamor og meg.....jenta mi.....løøøøøv you!






Her er go jentene sine vettu!!! helen og meg..ganske fine i farta her.....Kjempe glad i deg snuppa mi:-)


Ingen kommentarer: