søndag 5. juli 2009

Nok en helg forbi!

Nok en helg har gått, og denne helgen har det vært full rulle!!! På Fredag dro vi på Bowling, sammen med Beate og Raymond....vi spilte bowling, biljard, spiste litt og kosa oss...det var kjempe koselig...Jeg hadde selvfølgelig glemt kamera hjemme, så fikk desverre ikke tatt noen bilder...Men en hyggelig kveld hadde vi ihvertfall!!!!


LØRDAG:
Kom Marita og dan en tur på besøk...skulle ta en kortkveld, og kose oss...gutta boys drakk en god del, og dan ble ganske så fin i farta!! Jeg og marita holdt oss til brus vi da!! fornuftige som vi er...hehehe:-)
Lagde lasagne, med frisk salat og loff til...nam nam, det var godt....vi spilte musikk natta lang, sang og dansa, og når klokka ble ca03.00, ja da var det natta!!
Hadde en kjempe kooooooselig kveld:-)


Ja, selvfølgelig måtte de ta bilde av meg!!! huff!!! hehe:-)
Knut er blid og fornøyd!! kan vel skyldes litt alkohol også!!






Marita og Dan danser swing!!! så flinke atte:-)








SØNDAG:
I dag kom Mari, Stian, Ole Magnus og Maren Elise på besøk....Ungene bare vokser og vokser!!
Ja, tia går vannvittig fort!!
Vi bestilte oss pizza i dag, enkelt og greit!! Også ble det jordbær og is til dessert..............og gjett om jeg elsker JORDBÆR!!! Nam nam nam.....
Etter de hadde reist hjem ble det en liten tur bort til mamma og pappa og der ble det jaggu meg litt vafler....så denne helga har det blitt mye godt ja!!!




Ole Magnus ligger på tv stua og ser på tegnefilm!!



Maren Elise er veeeeeldig glad i IS, det ser vi jo her...hehehehe...







Har hatt en helt toppers helg:-)



3 kommentarer:

Lotta sa...

Hei hei!Så ut til en herlig helg!:)Ta gjerne utfordring hos meg om du har lyst!Ha en deilig uke!Klem klem

Linda sa...

Hei hei.
Ser ut til at dere hadde et artig lite party.
Takk for skjønne kommentarer hos meg ;O)
Nei jeg har ikke lagd skiltet du spurte om selv.
Det har jeg kjøpt hos Veronicas hus, du finner link til henne hos meg.

Ha fortsatt en fin sommer!
Klem fra Linda

Lotta sa...

Hei i natten.. Takk for det..ja tror det får stå i gangen så lenge til vi flytter..Nå er det nattinatt her..Sove godt du også!Klem til deg:)