mandag 23. februar 2009

Nicholas 2 år!

I dag har jeg vært i bursdag til Nicholas! Han fylte 2 år på tirsdag den 17, men de har jo hatt flere selskap, så det ble litt delt opp!!!
Knut kunne ikke være med i dag, han skulle bort, så jeg satt på med mamma og pappa!
var jo en del folk der, og vi fikk masse deilige kaker å spise!
Legger ikke ut noen bilder av bursdagsbarnet eller noe sånt! De vil ikke at det skal bli lagt ut, og da respekterer jeg det!!
Vi kjøpte puslespill m/ lyd faktisk...artig greier!

Når bursdagen var ferdig dro mamma, pappa,tante,onkel, og mine 2 fettere ut på Lizzis og spiste pizza!! nam nam nam!!
Ikke alle som orka å være med ut! Men det var kjempe koselig ihverfall!
Når vi hadde vært der, dro vi hjem til mamma og pappa en tur og drakk kaffe!!

Ellers denne helga har det vært stille og rolig! Jeg jobba i går, ellers var det bare å slave den på sofan!! Gjorde litt småting på kvelden da....
Kjøpt meg sølvspray, så det er noe som har blitt i sølv nå ja!!

Også driver jeg på med disse bordkortene til knut sitt 30 års lag!!!


Her sitter vi på Lizzis, ser ut som de begynner å bli gode og mette nå!!

Det har vært en flott og deilig helg!!
Klem fra Jeanette


1 kommentar:

Linda sa...

Deilig ...ostekake er min favoritt!
Ser ut som den jeg bruker å lage.

Tusen takk for koselig hilsen hos meg!

Nei du var nok ikke på blogglista mi, for jeg koppierte alle som hadde lagt seg til som følger av bloggen min.
Men nå skal jeg legge deg til med en gang!
Jeg vil gjerne ha deg på lista mi ;O)
Nå skal jeg hekle litt før leggetid. Har nesten ikke tid til å gå til sengs!

Klem Linda