torsdag 19. februar 2009

Div. Bordekking!

Som sagt så ELSKER jeg å dekke bord....og jeg hjelper gjerne til ved hver anledning!!
Jeg har et aldri så lite bilderas, av noen bord jeg har dekket eller hjulpet til med!!!
Håper dere kanskje får noen tips, hvis noen skulle trenge det!!


Dette bildet er fra min siste Ost/vinkveld med jentene....Her har jeg gjort det enkelt og stilrent med hvitt og sølv:-)


Bildet nedenfor er fra Mamma og Pappa's sølvbryllup for ca 2 år siden....Når de giftet seg hadde de hvitt og rødt! derfor ville mamma ha det samme 25 år senere....





Jeg lagde søte bordkort av hjerter, med hvit blomst(klype bak) som er festet til glasset!!






Dette er hjemme hos oss! Her har jeg dekket til langbord for bursdagen til gubben!!
Sort og hvitt har jeg brukt her!! Med noen søte små perler utover bordet!



Dette er fra et bryllup mamma var forlover i!! Jeg hjalp vel til med det meste...lagde faktisk sangheftene også:-) Syntes det ble kjempe lekkert jeg:-)












Dette er fra mitt 25 års lag, for 1 1/2 år siden.....Jeg har jo bursdag i september, og da er det høst!! Så jeg og den ene kusina mi, tok en tur i skogen og plukket mye rart!! Kongler,kvister ect..
Vi lagde oppsatser av det vi fant, og la også litt utover bordet!! Syntes det ble kjempe stilig:-) Og jeg elsker høstfarger:-)




Dette er fra min kusines 40 års lag!! Hun hadde valgt sort og hvit...så vi pyntet det enkelt og greit!! Og vi har jo utrlig liiiik smak på det meste:-)




Så nå håper jeg dere kanskje har fått noen tips!! Legg gjerne igjen en kommentar og si hva dere syntes!! Alltid koselig å få en tilbakemelding:-)
Ha fortsatt en fiiin dag:-)
Klem klem









Ingen kommentarer: