søndag 21. mars 2010

Fest med "pers" jentene:-)

Ja , i går var det tid for oss "pers" jentene å samles igjen! og det blir alltid like morro hver eneste gang!! Vi samla oss hos heidi som vanlig!! hehe...og var der ved 19.30-20.00 tia!!da var det bare å sprette korkene, og nyte alkoholen!!! ja, og jeg som ikke tåler mye...ble nå ganske så fort i farta jah!!! hehe....Etter hvert bestilte vi taxi og dro oss ut til Drammen by...der dansa vi og slukket tørsten!! kjempe morro! siste gang jeg kikket på klokka før jeg la meg...så var den nesten halv 5......

Takk for nok en flotters kveld jenter!!!

1 kommentar:

Mona Christin sa...

Hei.

Artige bilder, men jeg kan ikke tyde skriften her hos meg. Det virker å være skrevet med wingdings eller noe. Men ofte taler bildene for seg selv.

Klem fra Mona C♥