tirsdag 17. november 2009

1 strøk maling ferdig:-)

Som sagt så har jeg ønsket meg et hobbyrom lenge, og da var det bare å sette igang!! Jeg gjør det veeeldig enkelt, maler murveggene, også blir det teppet på gulvet, i grått det å! jeg tror det blir greit jeg, når jeg får litt møbler og div stæsj på plass!! som sagt så skal jo hele kjelleren tas skikkelig, vaskerommet skal det legges fliser på osv.....men det er noe av det siste prosjektet!! Etter jeg er ferdig med dette rommet, begynner vi å pusse opp et av soverommene....og gjett om jeg gleder meg:-) skal legge ut bilder nå fra rommet i kjelleren, som sagt absolutt ikke ferdig ennå, så det er under forandringen!

                                                              FØR

                                     

       

                                                     under oppussing

1 kommentar:

Randi sa...

Jeg har også prosjekt hobbyrom, men det blir nok liggende på is til etter juj:-)
Vi skal også pusse opp soveromet vårt, det er så grusomt at jeg skjønner ikke at jeg får sove der. Håper det blir ferdig til jul, men er avhengig om vi får de vinduene vi har bestilt.

Lykke til med oppussingen!