onsdag 10. juni 2009

17.mai...

Ja, i dag var det nok så tidlig opp!! men lå litt lenger enn normalt..hehe:-)
Gadd rett og slett ikke se barnetoget i år!!
Men rundt 10-11.00 tia, var jeg på plass i by'n. Der møtte jeg monica og benjamin.
så møtte vi på mamma, pappa, 2 kusiner av meg med mann og barn!
Vi rava litt rundt i by'n, fikk oss litt godt å spise, og ikke minst så fikk vi med oss russetoget!
Og ja, det var elendig i år!!! huff!!

Etterpå ble jeg med monica hjem en liten tur, så dro vi på tivoli, så benjamin fikk kjørt karusell, og vi fikk titta oss litt rundt! Seinere dro vi hjem til monica igjen, og utover kvelden fikk jeg og monica dilla på å ta bilder...selvfølgelig av oss sjæææl....hehehehehe:-)
Bilder kommer litt seinere, pga at de er lagt inn på pc'n til monica!

so long!!

Ingen kommentarer: