søndag 7. desember 2008

JENTETUR TIL PERS HOTELL

Fredag 28.nov reiste vi opp til Gol...Og stoppet på pers hotel! Her skulle vi bosette oss hele helga!!Vi var 5 jenter som dro sammen...Monica,Tina,Heidi,Hanne og meg. Hadde leilighet/rom til 5 stk, så vi alle kunne være sammen...Fredag fikk vi middag kl: 18.00..kjempe god mat!Så var det opp å rommet å drikke litt godsaker da!! Denne dagen drakk ikke jeg!! Holdt meg til brus jeg!Etterhvert tok vi selvfølgelig turen ned til baren og diskoteket!!Gøy hadde vi det ihvertfall, vi var vel i seng ca.07.00.Tina og jeg fikk med oss frokosten...mens de andre gikk rett til sengs!!Vi var vel i seng ca.07.30-08.00Og våknet opp igjen rundt 10.00-11.00 tiden!!Lørdag var det på'n igjen...Denne dagen snødde det, og det var kaldt ute!!brrrrrr....Da var det deilig å sitte inne!!Vi måtte jo selvfølgelig pynte oss litt i dag også.Middagen begynte kl.19.00Julebuffet..namnam!! var kjempe goood mat...nok å trøkke i seg!Så var det opp på rommet igjen da!!Jeg drakk fortsatt ikke, og hadde det kjempegøy.Så fikk vi nok av å sitte på rommet, og da var pianobaren neste!!!Utover kvelden, sa jeg til meg selv: NEI!! Nå skal det festes....og dermed var det bare å drekka...Ble jo spandert litt på og rom og cola er ikke min favoritt, men det funka det..rett i huet!! hahaha...Kan vel si det sånn at jeg var ganske så beruset etterhvert! HUFF!! Har jo ikke drikki på 1 1/2 år, så var ikke mye som skulle til!! Super duper fest jenter!Søndag våknet vi opp, kan vel ikke si at jeg følte meg edru, og de fleste var vel nok så slitne, men vi spiste brunsj, pakket sakene våre, og dro hjemover...var en super duper helg:-)Takk for turen jenter!





















Ingen kommentarer: