lørdag 31. desember 2011

Årskavalkade 2011



januar var det ut med julepynt og opp med det vanlige igjen:-) her ser dere over at det går i sort og sølv.




februar makeover av skatoll! kjøpte furu skatoll på loppemarked, og malte det hvitt!


Kjære mormor gikk bort i mars! savner henne masse <3

ny wallsticker på soverommet


Min bror ble Norgesmester i Bowling!

Min beste venninne og hennes mann giftet seg, her er brudeparet og oss forlovere:-)


Juli var jeg på ferie hos min søster, og 3 dager på rad var vi på Hallingmarken! Ene dagen spilte hellbillies :-)


Juni var jeg fotograf i det flotte bryllupet til Christine og Kim Ruben


Jeg fylte 29 år 11. september

i oktober tok jeg steget og meldte meg inn på Fresh Fitness treningsenter!


November er den faste tradisjonen med jentetur til pers hotell i gol :-)


Og desember sier seg selv vel, jul jul og atter jul :-)))

Ingen kommentarer: