fredag 12. februar 2010

man tager hva man har.


Titta litt inni skapene mine i dag, og der hadde jeg noen forskjellige vaser som det har vært litt oppsatser i før!! Men de står jo bare der å støver ned.....hmmmm...hva kan man gjøre tro!!! joda, jeg fant litt perler i sølv som jeg putta oppi, og la en grønn ball på toppen!!! får ikke nok av de grønne ballene.....hehehehe.....

tja......kansje litt jul, eller hva?? men syntes det var enkelt og fint å da!! så får vi se hvor lenge den ser sånn ut!!! hehe.....

Har også et sett med lysestaker som jeg kjøpte på et homeparty som het amoramica en gang i tia!!! det er jo konkurs nå!! men de stakene er jeg såååå glad i!!! men så klarte jeg å knuse den ene te lys holderen....*snufs*!! Hva gjør jeg nååå!!! joda, nok en ball i huset...og vips! sånn ble det!!! 

Ingen kommentarer: