onsdag 2. desember 2009

Jentetur!

Jajaja! Så var den helga over også! Siste helga i november hvert år, er vi en jentegjeng som drar på tur til gol og pers hotell!!

Vi tok skulle da ta toget fra drammen på fredag klokken 11.15, men det var noe feil med jernbanen, så det ble buss opp til hønefoss, også tog derfra til gol! Endelig var vi framme, og fikk betalt for rommet, og kom oss opp! vi hadde jo da bestilt det samme som vanlig!! Leilighet inne på hotellet! Hvor det er plass til 6 stk! så tok vi turen ut i gol sentrum, og titta innom MENY, hvor vi kjøte oss litt snacks og noget mer å drikke på!! hehehehe:-) Etterpå var det ned til hotellet igjen! Hvor vi begynte å fikse oss litt!! skifte litt klær, også på med litt sminke og stæsje opp med smykker!! Klokka 18.00 var det bordsetting i restauranten, der var det den deilige buffeen!!! skikkelig koldtbord, og masse delige dessert!!! blei ganske gode og mette ja! hehehehe:-) Etter maten var det opp på rommet for å vorse litt da, så dro vi ned til pianobar og diskotek etterhvert!!! fulle ble vi nok jah, og morro hadde vi det! Det ble nachspiel hos oss, og de siste gikk ut av døra rundt 06.00 tiden, da var det på tide å komme seg i seng!

Lørdag våknet vi opp rundt 10.00 tiden!  ganske så slitne, og tenkte vel at: Herregud, vi skal jo feste en dag til!! hehe....jeg og to til tok turen opp til frokosten, og det SMAKTE med mat jah! når vi var ferdige, var det tilbake på rommet!! der lå det 3 andre som var ganske så slitne jah! Vi slappet mye av!!! og pratet og lo!! hehe:-) så tok vi nok en tur ut til butikken, og kjøpte litt mere drikke!!! så var det på'n igjen!! da var det jo kø på badet for å dusje, også var det på med finstasen!!! kjoler, og flotte smykker!!! tenk dere selv 6 damer på tur...også sånn som man trenger tid på badet!! men der klarte vi oss overrraskende bra jah!!hehe..... bordsettingen var klokken 19.00 denne dagen! Og i dag var det deilig julemat og nok et fantastisk koldtbord!!! nam nam nam!! så var det tilbake på rommet, for litt drikking da!! og vi skravla og lo, musikk og danset!!! morro hadde vi det! Så tok vi turen ned til baren og diskoteket igjen da!!! nok av folk....

Klokken 23.00 var det stand up show med janne rønningen!! hu er jo bare dødsmorsom!! Men det var vel nesten vi som stjal showet der! hehehe......så var det fortsette festen, og som vanlig ble det nok nachspiel hos oss denne gangen også!! og jammen blei klokka 06.00 denne gangen å!! vi våknet opp rundt 09.30 på søndag! Og kan vel si at det var den slakta gjengen som lå der!!! slitne var vi så Absolutt!!! men det var verdt det!! da var det bare å begynne å pakke ned, og tenke på togreise hjem!!! klokka 14.00 skulle vi ta taxi fra hotellet, og da kom det en frøken som lurte på å få slenge seg på med oss i maxi taxien....jaggu var det janne rønningen!!! Hu sa det at vi ihvertfall var en toppers gjeng med nok av humør og humor!! hehehe:-D så satt vi på toget da, og var hjemme i drammen rundt 17.00...........

TUSEN TAKK FOR AN VANNVITTIG BRA TUR JENTER!!!! VI ER ALLE ENIGE OM AT DENNE ER DEN BESTE HELGA VI HAR HATT EVER!!