onsdag 11. november 2009

Fest:-)



På lørdag hadde vi bedt inn til fest her hjemme!! Rett og slett bare drikke og snacks:-) 

Vi hadde bedt til klokken 18.00...og vi ble da en liten gjeng! Jeg fikk da i meg litt og formen ble så bra så! hehehe:-) Som alltid! Knut(min kjære) og hans svoger og ei venninne havna på byen, mens resten ble igjen her! Knut og svogeren var hjemme igjen klokka 03.00, når jeg og min svigerinne skulle legge oss!! Måtte jo få med oss hvordan formen dems var etter byturen! Og som vanlig ble min kjære nokså full jah!! hehe:-) var deilig å krype i senga når den tid kom! På søndag våknet vi opp, og jeg ordna litt frokost! Formen var fin! klokka 14.00 dro svoger og svigerinne hjem! Da var det bare å komme seg i dusjen! Og reise bort til mamma og pappa! mamma fylte år, også var det farsdag!! Så dobbel feiring!! 

Legger ikke ut så mange bilder, men jeg fikk en flott gave av min kjære venninne Line når hun kom til meg på lørdag:-) Så utrolig koooooselig, og de falt så absolutt i smak!! Tuuuuusen takk vennen!!

Se så tøffe kubbelys da!! De skal nok få stå til pynt en stund ja!!! Jeg ELSKER lys! Så dette var midt i blinken! De har fått plass på peisen:-)

Ingen kommentarer: