tirsdag 20. oktober 2009

mandag og tirsdag!!!

Ja, mandag bestod da av jobbing fra 7-17-00.....og når jeg kom hjem, var det rett på sofaen, med pleddet over!! ble borte en halvtimes tid vel!!! Kl:19.30 dro jeg til gry på Tupperwareparty!!

Kjøpte meg en ting, en isskje, den jeg hadde har rømt sin vei, finner den ikke igjen!! Hmmmm.... Alltid koselig på party, sitte å skravle litt:-)

Tirsdag var det jobb igjen fra 7 i dag også! Men i dag gikk jeg litt tidligere...klokka 14.00 faktisk!! Kl: 17.00 fikk vi besøk av et vennepar. Beate og Raymond!! Vi spilte selvfølgelig settlers, som er et brettspill!! Det er vane når vi er sammen....ellers satt vi å skravla litt!! Når besøket hadde reist hjem, har det vært tv'n som har holdt meg våken til nå! 

Men nå tror jeg at jeg skal krabba meg til sengs! Opp igjen 05.30, så trenger søvn jah!!

Ha en flott kveld videre:-)

Kleeeeeeeeeeeeeeeeeem;-D

2 kommentarer:

h.espe sa...

Heisann...
Hos deg er det tydelig full fart fra morgen til kveld - sikkert litt slitsomt, men mest av alt veldig gøy... :o)

Ha en fin uke videre!

Klem

Rådyrveien sa...

Hei og hopp!
Innom en tur for å ønske god helg! (Også har jeg en liten ting til deg hos meg.)
Ha en flott helg og fest med måte - Haha!
Klemz!
-Hilde