torsdag 25. desember 2008

JULAFTEN!

Da var julaften også over....hadde en kjempe koselig julaften i år også:-)
Startet dagen med å stå opp, og ut med zenta da!! Kom inn igjen å skulle vekke Knut, han var absolutt ikke i form!!!! tok tempen, og han hadde nesten 40 i feber! Så vi kan vel si det sånn at vi starta dagen med å sitte på legevakta i 2 timer....kjente jeg hadde vondt i halsen jeg å, så jeg ble med, og tok en sjekk!! 2 timer på legevakta!! IKKE GØY! Fikk ikke sett 3 nøtter til askepott engang! usj.... ikke noe ille med meg, men han andre var det jo værre med...så det blei da pencelin da!! Pleier å være på kirkegården vært år hos mine besteforeldre å tenne lys, men det ble desverre ikke det i år!! Men men....jul skulle det bli alikevel!
Vi feiret jul hos mamma og pappa i år!
Sammen med mine søsken,svigerinne,tante,onkel, fetter og bestemor:-)
Jeg fikk masse fint, og mye av det jeg ønska meg! Så det var jo helt supert.....
Her har vi da satt oss, og er klar for den hærlige julematen til mamma!



Var en del pakker i år også gitt!!!

Akkuratt ferdig med å spise, alle er gode og mette!!! jaggu meg litt trøtt hele gjengen også!! hehe....blir sigen etter maten ja!


Lillesøs Camilla!!! hehe:-)


Var jo ikke akkuratt det beste bilde da..men men....!




Mamma og meg!! glad i deg mamma!



Mamma og Pappa har åpnet den ene gaven de fikk!!
Som var fra Meg , søster'n og broder'n!! Vi hadde lagd album til dem, av oss 3 barna....fra vi var bittesmå og fram til i dag!!! Og da måtte jo selvfølgelig mamma begynne å griiiine igjen da!!
Hehe....


Jaggu meg glad her ja, når hu åpnet den ene gaven fra meg og knut!! En jakke hu ønska seg lenge!!






Det var en kjempe fin julaften:-)





Ingen kommentarer: